.. rezerva je pa v prtljažniku

zraven trupla o_O

« Smeh večera | | Čist navadna objava #7 »

A si ga ti še tud filaš? In o tem, kako se dekleta prodajajo za 13 mestno številko

Torek, 15. april 2008

Sledi sila preprosto vprašanje:

Ali še obstaja kdo1, ki uporablja mobi kartice?

Smo v letu 2008, in če znam vsaj malo računati, imam mobitel žeee 9 let. Ja, tu nekje bo. In v teh devetih letih nisem bila niti enkrat naročnik katerega koli paketa kakršnega koli ponudnika na slovenskem trgu. Reklam danes ne delam, sem jih zadnjič dovolj :)

Še zmeraj sem na kartice ja. In ko nanese pogovor v družbi o neki porabi pa o ceni klicev, se jaz samo usedem nazaj, si žvižgam in gledam v luft. Pojma nimam. Vem kdo so ponudniki, to je pa tudi vse.

In ko me kdo vpraša zakaj za vraga ne grem na naročnino je odgovor sila preprost: “Ker je ne potrebujem!”

Že res, da sem ženskega spola, in da kot taka veljam za eno čvekavo babnco, katero je težko spravit s telefona. Wrong! Čim manj pogovorov in klicev, tem bolj sem srečna. Res. Jaz nikoli ne kličem ljudi, da jih vprašam kako so, kaj so imeli za kosilo etc.. Tudi svojega dragega ne morim na vsakih 5min ali 5x dnevno, da mi pove kaj pa zdej dela, pa kaj bo delal čez 5min, pa da mi pove kdaj gre spat (v primeru da nisva skupaj), lubibubicmočkapočkanočka. Brezveze. Nikoli nisem klicala mame ali očeta po vsakem izpitu2 in povedala da je bilo sila fajn ali pač porazno3.

Na mesec porabim res malo za telefonijo. Pokličem ko kej potrebujem4, da vprašam če gre človek na pijačo-porabiš defenitivno manj impulzov pa zato več za pivo oz. kakršnokoli pijačo pač že, ampak se splača. Da komu kaj pomembnega povem, ali naročim kaj kupiti. Da vprašam kdaj pride in zakaj za vraga zamuja. Sporočila.. za te sem itak prelena, in se mi z njimi res ne da preveč ukvarjati. Ne toliko kot včasih.

Se pa zgodi, da včasih prideš na tisti “pozor, stanje je 101 centov!” (pravzaprav sploh ne vem kako po novem govorijo), in nekomu samo rufneš, bipneš, trzneš.. Skjuzmi, se zgodi tudi najboljšim :D

E, tako kot se dogaja eni kolegici večino časa. Le da njej tista ženska ne trobi v uhle pozor, stanje je nekaj centov bullshita.., ampak trobi mama zaradi prevelikega računa. In trza.. pa trza pa bipa. Jst ji mogoče še isti moment bipnem nazaj, včasih pa čez dan ali dva.. in glej glej, kar naenkrat ima zadosti, da opravi klic, brez da bi trznla. Seveda je pogovor končan v sekundi dvajset, ker njej se mudi zaradi strahu pred prevelikim računom, meni pa pred brezveznim dialogom. Sploh v četrtek ob polnoči, ko bi potrebovala traktor, da njenega lubija potegne ven iz grabna. Halo!? Ni signala..

O ja, pa tista, ko me moški pokliče da je videl moj oglas kajjstvemkje, in da če mu bom nudila erotični pogovor alipačnekajvtemsmislu. Najprej sem bila malce presenečena, ker tega oglasa seveda nisem dala jst nikamor, še bolj presenečena pa sem bila čez 10min, ko mi je model dejansko poslal po SMSu tisto 13mestno število za polnjene mobi računa. Jaz ga pokličem, malo vzihujem in porabim pol kartice zanj, pol pa še ostane zame. Volk sit in koza cela.

No, volk ni bil sit, mislil je da bo.. pa ni bil. Morala sem preizkusit človeško naivnost in stupidnost, morala! :D

In če dobro pomislim in dam oglas, kakršnega bi naj baje že dala5, bi se mi prazaprav splačalo. Odvisno je, če bom naletela na tako naivne in neumne. Oh ja, dobre so takšne stranke, dobre :mrgreen:


Opombe, opombice..
  1. poleg mene seveda [rikverc↩]
  2. na katerega sem dejansko šla [rikverc↩]
  3. prej to [rikverc↩]
  4. itak :D [rikverc↩]
  5. kdor mi je to zakuhu bo še vidu vraga [rikverc↩]
..če jih ne razumete, pa ni moja krivda
 

Avtor Zvita T.v., zapisano 15.4. 2008 ob 12:58 pod (z)godilo se mi je, In My Mind, (z)mešano. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

48 komentarjev na “A si ga ti še tud filaš? In o tem, kako se dekleta prodajajo za 13 mestno številko”
  1. Darja - 15.4. 2008 ob 13:19

    Jaz imam kolegico, ki tako govori, da ji ne uspem vmes povedati, da nimam časa. Dojame šele, ko prekinem… Računi pa, da glava boli (vsaj mene)…

  2. morfej - 15.4. 2008 ob 13:26
    morfej

    v bistvu vem iz lastnih izkušenj zakaj nimaš naročnine oz. porabiš zelo malo kartic. pa saj si že sama omenila. bipneš. si že strokovnjak v tem, tako da moj telefon ne uspe niti zazvoniti. srečo maš, da mu sploh uspe zaznati klic. o tem kako to sovražim ne bi zdej…
    drugače se pa naročnina splača že pri zelo majhnem računu. sam jo imam kljub temu, da telefon uporabljam za beležke in koledar več kot za klice, smse in internet.

  3. Mateja - 15.4. 2008 ob 14:06

    Mja no. Jaz imam že kar nekaj let naročnino in nikoli ne bi šla nazaj na kartico. Pa nikoli nisem kaj dosti telefonirala. Ponavadi sem morala mobi računa napolniti samo zato, ker so mi sporočili, da so minili trije meseci od zadnjega polnjenja.

  4. katj4 - 15.4. 2008 ob 14:12
    katj4

    o ja, še obstajamo takšni!js tud mam na kartico! sem u izi ;) :P sem bila na naročnini pa sem skenslala vse skupaj prav zaradi prevelikih računov. po starem se devala preko 20 čukov mesečno. zdej pa… kupim si kartico, ko mi zmanjka. pokličem ko koga rabim, če pa kdo mene rabi, me pa že sam pokliče. si ne delam nekih velikih problemov. ;) pa še veliiiiik keša pršparam :lol:

  5. Nick - 15.4. 2008 ob 14:21

    Mateja, in kaj tako fajn pri naročnini? Da plačuješ več, kot si prej? nekako mi ta logika ne sede.

    Jaz imam mobi na kartice od drugega dne, ko je bilo možno, od konca oktobra 2008. Takrat so me spraševali, kam vtaknem kartico :)) Trenutni aparat je šele tretji po vrsti, pa še to se mi zdi veliko, saj ne vem, zakaj bi taka stvarca morala sploh crkniti.

    Trenutno stanje na kartici je 4,41 evra, mobi pa lahko uporabljam do 17. junija. Povprečno porabim na mesec ne več kor 2 evra. Bilo pa je seveda tudi obdobje zaljubljenosti, ko je bila poraba ohohohoooo, ampak …

  6. morfej - 15.4. 2008 ob 14:24
    morfej

    nick, če se znaš kontrolirat plačuješ z naročnimo manj (cenejši pogovori, smsi…) fajn pa je, da lahko vedno pokličeš, ni potrebno filat…

  7. Nick - 15.4. 2008 ob 14:27

    No, kolk je minimalna mesečna naročnina?

  8. morfej - 15.4. 2008 ob 14:33
    morfej

    5€, splača se pa pri 10€ porabe. torej se tebi ne splača. ima pa večina ljudi, ki jih js poznam vsaj 10€ tako da njim se splača. pa če temu še dodaš, da dobiš kakšen telefončič občutno ceneje (sam sem “profitiral” 290€) in nimaš nobenih težav praznim računom…
    na kratko, če nimaš 10€ telefona se naročnina ne splača. če pa že imaš kartice pa je pametno vedno imeti eno rezervno kodo za polnjenje, sicer je to za mene popolnoma neodgovorna uporaba telefona. če govorimo o polnoletnih osebah ;)

  9. Nick - 15.4. 2008 ob 14:42

    No, to le o rezervi je pa pametna zadeva, res. Se mi je že zgodilo, in bil sem izven Slovenije, da mi je zmanjkalo in sem bil mrzel. Ali pa da ne grem vedno na minimum, da imam torej praviloma vsaj 20 evrov na kontu.

    Glede telefončkov nisem izbirčen, tako da tu preko razmerja ne kaj dosti prišparal. Nekateri pač nismo zahtevni v tem pogledu, pa raje za druge treparije več zapravimo :)) Denar zlepa ne ostaja.

  10. Zvita T.v. - 15.4. 2008 ob 14:43
    Zvita T.v.

    morfej, nekaterim pač telefon ne pomeni nič. Meni ne, do zdej sem bila na starih ciglih, brez super duper kvalitetne kamere.. ko mi je crknu, je prišel za njim še bolj star in z manj funkcijami :D
    No, zdj mam ciglo, ki je mal bolj sposobna.
    In glede tega kolikokrat sem ti spustila bip ne bi ane, ker je bilo okoli 2x, sem te pa prej opozorila ;) Če ti bo to počela non stop, ne bi rekla.. Spustim pa dostkrat ja, sploh takim, ki vem da jim poleg tistih 100€ ne bo težko plačati še pol več, oz. takim ki se naslanjajo na službene :D
    Dokler nisi v službi, dokler nimaš nekega biznisa je za moje pojme kartica dovolj.
    Ko si bom imela pa naročnino s čim plačevati, pa seveda bom šla nanjo in takrat se pazi :)

    Darja hehe, jah takle mamo ne :D

    Zdi se mi tud bedno, da ima človek naročnino, in potem tisto omejitev. Tko ma ena znanka. Do 2jurja. Ja pa halo!? Kaj teb ni jasno?

    In ja, rezerva je dobra stvar, če smo že na karticah, to se pa strinjam.

  11. Kaja - 15.4. 2008 ob 19:35

    Huh, ravno včeri sem klicarla na Simobil (mam naročnino), ker so polovico računa pretekli mesec zajemala komercjalna sporočila, ki jih dobivam proti volji … čez deset evrov! Halo?! Na mobitelu teh problemov nisem imela, zdej je pa vse huje … Ne vem, no. Vem pa, da so tut sošolki pobral dol ves denar, ko ga je s kartico nafilala, pa se je šla zdej mama zment, da so ji blokiral to svinjarijo. Men nej bi pa tut do dons blokiral … Ampak ni zihr, da vse ponudnike zajamejo. Tole zaslužkanje je pa šlo čez meje ane … Prov nasilni so. No ja, tole sm mogla povedat xD. Lep pozdrav.

  12. canadian - 15.4. 2008 ob 20:56
    canadian

    Brez zamere, ampak človeka, ki samo bipne, bi tist trenutek najraje zadavil. Zato pa ponavadi bipnem nazaj. To igro lahko igrava oba ;)
    Ni res, jst imam naročnino, pa naročnine sploh nimam :D Ok, pač imam paket, ki enostavno nima naročnine, ostalo pa velja enako, kot pri tistih paketih. Vse se da, tudi poceni govorit, samo pogledat je treba še pri kakem drugem ponudniku, ne le pri največjih (in marketinško najagresivnejših) dveh.
    Kaja oprosti, ampak zagotovo so sporočila prihajala po tvoji volji (pač, pravno je bila tvoja volja). Zagotovo si kje pustila svojo številko, kdaj naložila kako melodijo, ki je bila “zastonj” ali kaj podobnega. Pogoje, ki so vedno objavljeni, se splača brat. ;)

  13. Zvita T.v. - 15.4. 2008 ob 21:01
    Zvita T.v.

    U ja ti smsi, to pride ko kakšno melodijo naložiš ipd.. Ampak se da stvar hitro uredit :)Drugače so pa nasilni ja hehe, jst sm dva dni nazaj dobla nekaj WTF blabla skupina koncert, tvoj mobitel, itak. Ja kaj pa vam je hudiča? Groza no. Odjavljena sem, ne posiljevat.

    Ja canadian, se strinjam. Zdaj je mali zeleni v boju proti velikemu rdečemu zmaju :lol:

  14. canadian - 15.4. 2008 ob 21:07
    canadian

    Ja, nadležno je, pa še zaračunajo ti povratni sms, ki res ni poceni. Se nabere. Ampak to je vse po volji/krivdi uporabnika. S tem, ko pošlješ sms za tvojo najljubšo melodijo, ki je jasno zastonj, te včlanijo v kak klub in ti pošiljajo sporočila, ki jih zaračunajo po par evrov. Ampak s tem se ti strinjaš. Tko je. In potem se vsi pizdijo, pardon zvita, čez ponudnike, ki so še najmanj krivi. Najprej je treba pri sebi spucat ;)
    Hehe, tale mali zeleni ni moj :D Moj je moder in zelen :D

  15. Zvita T.v. - 15.4. 2008 ob 21:12
    Zvita T.v.

    Kaj se meni pardoniraš, nism jst tista ki odpušča klevetenje. Posveti se z Bogom :mrgreen:
    Ja jst ne pošiljam več nikamor nč, ne vlečem nič, nobenih melodij in tega crapa, pa se še tu pa tam najde kak sms, pa sem že vse odjavla. Eh..
    Moder in zelen? Pa ni mejhen? Pojma nimam :D

  16. Kaja - 15.4. 2008 ob 21:26

    Canadian … Pravzaprav mi je jasno, da ponudnik ni kriv … Verjetno je izpadlo napisano tako, ja. Ampak ne, NI po moji volji …. Ker si naložiš eno melodijo in pošlješ davno nazaj eno rešitev križanke imajo pa kar strinjanje in pravico do pobiranja denarja in avtomatskega včlanjenja? Nimajo, si jo pa vzamejom to pa ;)

  17. Kaja - 15.4. 2008 ob 21:28

    Pa še to … Kot je že Zvita rekla … Ljudje, ki jih poznam, so se že odčlanili od vsega tega shita, pa so vseeno dobivali še naprej.

  18. Nick - 15.4. 2008 ob 21:35

    in kako se le pustite nategniti? c’mon, people, get a life!!

    (verjetno vas nategnejo med vašim spanjem in to seveda ni vaš problem)

  19. Nick - 15.4. 2008 ob 21:44

    @ kaja:

    “Vem pa, da so tut sošolki pobral dol ves denar, ko ga je s kartico nafilala, pa se je šla zdej mama zment, da so ji blokiral to svinjarijo”

    sori, kaja, ampak - kolk sta sta stari s sošolko, da že lahko upravljata z denarjem, obenem pa še verjameta v pravljiceeee. .e… e.e. svinjarije??? pa da se neka mama, mami - meni namesto vaju, tebe, nje?

  20. canadian - 15.4. 2008 ob 21:46
    canadian

    Kaja, imajo. Oni nudijo storitev, postavijo pogoje, ki jih nato sprejmeš s tem, ko pošlješ sporočilo. Ajnfoh k pasulj. Vse piše v pogojih. Samo prebrat jih je treba. Popolnoma enako velja za odjavo, treba je prebrat, od česa se odjavljaš in česa ne ;)

  21. Zvita T.v. - 15.4. 2008 ob 21:51
    Zvita T.v.

    Ja v bistvu.. sej tisto kar prikaže po TVju lepo pove, melodija je zastonj, ampak kasnejši SMSi pa ne ane.
    Vsi vidijo in slišijo besedo zastonj, to je to :D

  22. Zvita T.v. - 15.4. 2008 ob 21:53
    Zvita T.v.

    Ampak mene še vedno zanima, če mi bo kdo poslal 13mestno številko za vzdihovanje? :lol:

  23. canadian - 15.4. 2008 ob 21:55
    canadian

    Hehe zvita, sej si imela objavo na te reklame ;) To se prodaja. Če imaš kdaj možnost, zamrzni sliko v časz take reklame in močno povečaj dno ekrana - pogoji so lepo objavljeni ;)
    Hehe, jst ti jo pošljem ;)

  24. Zvita T.v. - 15.4. 2008 ob 21:57
    Zvita T.v.

    Ja, sm jih opazila ja.

    Pošlješ? Čez 5 let a? :D

  25. canadian - 15.4. 2008 ob 22:06
    canadian

    Ja, ko poteče rok uporabe ;)
    Kdaj pa dobim vzidhovanje? :D

  26. morfej - 15.4. 2008 ob 22:07
    morfej

    zakaj ga pa potem imate, če vam nič ne pomeni? Seveda ti ne rabiš kamere, ker imaš digitalca, jaz ga pa nimam in slikc v moji zadnjih objavi brez telefona nebi bilo.
    recimo da ma tisti okoli velik obseg ;) opozorila si me pa šele kasneje. Če bi mi to počela nostop, bi bilo brez pomena.
    česa se naj pazim? da me boš skosk klicala? zato me sigurno ne rabi skrbeti ;)

    kar je pa pa povedal canadian glede klubov je pa dejstvo.

  27. Nick - 15.4. 2008 ob 22:09

    canadian - vzdigovanje????

    :)))))))))))))))))

  28. canadian - 15.4. 2008 ob 22:17
    canadian

    :lol:
    lapsus calami ;)
    mišljeno je bilo vzdihovanje ;)

  29. Zvita T.v. - 15.4. 2008 ob 22:25
    Zvita T.v.

    Dons se besede nekam čudn obračajo a :D

    morfej jst dobim! Jst ne kupujem :D In ne, nimam digitalca, zdej imam svoj prvi telefon s kamero, to je to :P
    Tisto okoli nima velikega obsega, in ne napihuj :twisted:

  30. Kaja - 15.4. 2008 ob 22:29

    Nick, sošolki je mama to rihtala, jst sm si sama … Ampak kaj ima to veze? xD

  31. canadian - 15.4. 2008 ob 22:31
    canadian

    Ja, nekaj je v zraku ;) bojda je pa Freud dejal, da je povod za lapsus itak podzavestna želja po tistem, kar rečeš ;) Kdo ve :D

  32. morfej - 15.4. 2008 ob 22:32
    morfej

    sej nism nč o kupovanju napisal. se mi je zdelo da so ti enkrat naročili, da digitalca prneseš… my bad.
    če js napihujem, potem ti spuščaš (zrak)?! :P
    nisi odgovorila na vprašanji…

  33. Zvita T.v. - 15.4. 2008 ob 22:37
    Zvita T.v.

    canadian to pa, samo nekateri se pojavijo res čisto naključno :)
    Ko bo pretečn rok :lol: Em, ja.. no, čez eno leto si rekel da greš spet tja ne? Takrat? :D

    morfej nop, nimam jst :)
    Spuščam seveda.. na več koncih :lol:

    Aja.. ja no, verjetno bi morila ja, in verjetno bi me zanimalo kaj si jedel včeraj in kaj boš jutri, kaj boš zvečer in zakaj nočeš pridt na pivo ;) In potem bi zahtevala da polovico položnic plačate drugi heh

  34. morfej - 15.4. 2008 ob 22:40
    morfej

    se mi je zdelo, da mora bit nekaj takega (spuščanje) ;)
    dvomim, da bi te zanimale take nepomembne stvari. sploh pa, kdaj pa še js nism hotu na pivo pridet?? ;)

  35. Nick - 15.4. 2008 ob 22:45

    kaja, pravilno!

    kolega je nekoč dejal, da ni problema, če nekaj zajebeš, če veš, da boš znal tisto tudi odjebati (SAM!) (brez mamic)

    ampak s tem se ni preveč za špilat. kolega je dokončno zajebal že kar nekaj zadev, jaz pa tudi

    če primerjam: saj lahko poskusiš formatirati disk, ampak brez backupa bolje da ne. čeprav sem tudi to že naredil, in je uspelo

  36. canadian - 15.4. 2008 ob 22:48
    canadian

    Hehe zvita, prav :D takrat :D te držim za besedo ;)

  37. Nick - 15.4. 2008 ob 22:49

    aha, kle se poznate med seboj, sorry for interruption

  38. Doktor Živago - 15.4. 2008 ob 22:50

    No, jaz imam oboje. In zelo malo porabim. :mrgreen: Naročniškega uporabljam samo ob vikendih, ko je vikend revolucija (Itak paket) :grin:, drugače uporabljam mobi (na vsake 3 mesece nafilam). In se splača. :wink:

  39. morfej - 15.4. 2008 ob 22:53
    morfej

    sej vem da ni lepo, da se vmešujem, ampak canadian mislim, da nima smisla je držat za besedo…
    :P
    p.s. težim, ker imam še vedno upanje ;)

  40. canadian - 15.4. 2008 ob 22:57
    canadian

    Hm, morfej, sej, ženske ;)
    pripisa pa ne razumem :???:

  41. morfej - 15.4. 2008 ob 23:01
    morfej

    pripis je nekomu drugemu namenjen ;)

  42. Zvita T.v. - 15.4. 2008 ob 23:03
    Zvita T.v.

    Nick jst poznam samo morfeja.. :)

    Doktor Živago pametno ;)

    morfej, a ti veš da mene prikazuješ v zelo slabi luči?

  43. helenca - 15.4. 2008 ob 23:04
    helenca

    jah ti telefoni, ko jih najbolj rabiš pa je prazna baterija :)
    drugače pa tudi jaz imam naročnino, že uf ne vem kolko let :)
    ja kaj naj še rečem orto smart paket je zakon :lol:

  44. canadian - 15.4. 2008 ob 23:37
    canadian

    Sej se mi je zdelo ;) Pač, danes sem ekstra počasen :D

  45. morfej - 16.4. 2008 ob 04:00
    morfej

    v bistvu ne :oops: edini razlog je bil zgoraj omenjeni. sicer pa, lahko uresničiš… al pa mi kej nardiš… (helenca ti lahko pomaga ;) )
    no sej veš, ne bo boljš :oops:

  46. lukaz - 16.4. 2008 ob 09:47
    lukaz

    jaz si ga praznim ker filat ga ne morem :D

  47. šnopc ideje » Blog Archive » S.O.S. - 16.4. 2008 ob 16:46

    […] me je ob branju tega prešinila zanimiva1 ideja. Prišla je v tistem delu, ko lastniku mobilnika zmanjka denarja na […]

  48. Tadej - 16.4. 2008 ob 23:10
    Tadej

    no ti nisi imela enkrat naročnine odkar imaš mobi, jaz pa še nisem imel enkrat mobikartic odkar imam mobi (6 let) :D zdj bom šaltu na simobil je cenej :D

Komentiraj